torstai 1. lokakuuta 2015

Pop up tunnelmia

Moikka!

Terkkuja Linnemil pop up -toimistolta.
Mikäli et ole vielä ehtinyt käymään tutustumassa pop uppiin paikan päällä niin tässä muutamia kuvia kuluneelta viikolta. Ja pop up -toimistohan palvelee vielä kaksi päivää, joten tänne ehtii vielä piipahtamaan :)

Pop upissa on esillä Linnemilin visuaalinen ilme. Linnemil logot näkyvät painotuotteissa ja tarroina Linnemilin käyttämissä tavaroissa. Tarrat ovat helppo ja nopea tapa tuoda näkyvyyttä tarvikkeisiin joita yritys käyttää.


Visuaalisen ilmeen musta ja valkoinen saa väriä kuvamateriaaleista, joita esiintyy mm. Linnemil tuotekorteissa, mainoksissa ja julisteissa. Kuvissa käytetään vanhoja esineitä. Vanhat nahkakengät, kirjoituskone ja kamera kulkevat usein myös mukana tilasomistuksissa. Tälläkertaa pop up -toimistossa komeilee kuvista tuttu puinen mitta ja vanha nahkasalkku.


Visuaalisen ilmeen tulee olla yhtenäinen. Siihen kannattaa ehdottomasti panostaa ja sen suunnittelussa on syytä kääntyä ammattilaisen puoleen.
Visuaalinen ilme on viesti yritykseltä asiakkaalle joka välittyy logon, painotuotteiden ja tilojen kautta. Parhaimmillaan se puhuttelee, herättää kiinnostusta ja jää asiakkaiden mieleen.



Pop up -toimiston tilassa musta ja valkoinen näkyy materiaalivalinnoissa. Raakapuu tukee visuaalista ilmettä ja antaa pop uppiin haluttua särmää ja mielenkiintoa. 


Puu toistuu materiaalina kyltissä, pöydän kannessa ja pylväissä, joihin tilan valaistus on ripustettu. 


Pop up -tiloissa täytyy huomioida erityisesti tilan asettamat haasteet. Tiloihin ei yleensä saa kiinnittää mitään pysyvästi eikä seinä-, katto- ja lattiapinnoille saa jäädä jälkiä.
Taustaseinä on toteutettu japanilaisesta muotoilulehdestä. Sivut on kiinnitetty teipillä ja musta teippi kehystää kollaasin yhteen.
Lattialle levitetty musta messumatto antaa hyvän pohjan koko kokonaisuudelle ja kokoaa tilan yhteen jämäkästi.


 Tervetuloa!

-Ilona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti